- برندها
- عطر
- بهداشتی
- آرایشی
- مو
- لوازم برقی
- کارت هدیه روژا
- مد و فشن
- مشاوره رایگان
- مکمل غذایی و دارویی
- فروش سازمانی
- وبلاگ روژا
- فروش ویژه روژا
- باشگاه مشتریان
- شعب روژا
سرم مو کراتینه آی پلاس محصولی ایدهآل برای ترمیم و تقویت موهای آسیبدیده است. این سرم با فرمولاسیون پیشرفته و ترکیبات مغذی خود به رفع آسیبهای ناشی از عوامل مختلف محیطی و شیمیایی مانند رنگ مو، مش، دکلره، سشوار، آلودگی هوا و نور خورشید میپردازد.
ویژگیها و مزایای سرم مو کراتینه آی پلاس
با استفاده از این سرم ترمیم کننده از این ویژگی ها بهره مند شوید:
: جلوگیری از خشکی و موخوره
با حفظ رطوبت موها، از خشکی و موخوره جلوگیری میکند و موجب بهبود نرمی و لطافت موها خواهد شد
محافظت در برابر آسیبهای حرارتی و محیطی:
استفاده از این سرم ترمیم کننده آی پلاس، از مو در برابر آسیبهای ناشی از سشوار، اتو مو، آلودگی هوا و تابش نور خورشید مراقبت میکند.
کمک به تثبیت رنگ مو:
با کاهش اثرات مخرب رنگ و دکلره و کمک به تثبیت رنگ برای مدت طولانی تری رنگ موهایی شاداب و درخشنده دارید.
با استفاده منظم از سرم ترمیمکننده مو آی پلاس، موهای شما سلامت، نرمی، و درخشندگی خود را بازیافته و از آسیبهای محیطی و شیمیایی محافظت خواهند شد.
| کد محصول : | 23143 |
|---|---|
| بارکد : | 6264790300458 |
| کد حسابداری : | 1004344 |
| بافت محصول | ژل کرم |
| کارایی | تقویت کننده , نرم کننده , رطوبت رسان |
| حجم محصول | 100 میل |
| کشور سازنده | ایران |
من و دخترم موهای فری داریم که وقتی از این محصول استفاده میکنیم موه رو نرم و براق میکنه و فرشو خوش حالتتر میکنه. پیشنهاد میکنم حتما امتحانش کنید.
از بهترین سرم هایی که استفاده کردم باعث درخشندگی مو میشه و مو رو چرب نمیکنه حجم بالایی داره دو سه قطره برای کل موها کافیه
کیفیتش خیلی خوب بود ولی روژا واسه من شکسته اش رو ارسال کرد و بعد یک روز ازم پسش گرفتن و دیگه هم جایگزینش رو ارسال نکردند واسه همین نتونستم استفاده کنم . لطفا یا کالا رو درست ارسال کنید یا اگه نمیتونید راه حلی واسش در نظر بگیرید .
این سرم فوق العاده س از وقتی استفاده می کنم هیچ گره ای تو موهام ایجاد نمیشه موهام را نرم و لطیف می کنه و باعث صافی موهام شده بعد از حمام که موها رطوبت داره باید استفاده بشه که اثرش را بشه مشادهده کرد
این سرم مو خیلی خوبه، موها رو صاف و خوش حالت میکنه، من که ازش راضیم
خیلی خیلی ازش راضی ام موها رو خیلی خوب نرم میکنه و از وزی مو کم میکنه اما کاملا صاف نمیکنه و اصلا موها رو چرب نمیکنه و خیلی غلیظ هم هست.
این روغن واقعا خوبه مو هارو لخت میکنه و از وزی در میاره
من قبلا سرم موهایدیگه ای گرفتم اما از هیچ کدوم مثل این راضی نبودم واقعا عالی بود من که عاشقش شدم