- برندها
- عطر
- بهداشتی
- آرایشی
- مو
- لوازم برقی
- کارت هدیه روژا
- مد و فشن
- مشاوره رایگان
- مکمل غذایی و دارویی
- فروش سازمانی
- وبلاگ روژا
- فروش ویژه روژا
- باشگاه مشتریان
- شعب روژا
موهای خشک و آسیبدیده بیش از هر چیز به رطوبترسانی مداوم و محافظت در برابر عوامل محیطی نیاز دارند. ماسک موی بعد از حمام اسکالپیا (Scalpia Hair Mask) مدل بنفش، یک محصول تخصصی برای افرادی است که از وز شدن، گره خوردن و شکنندگی موهای خود رنج میبرند. این ماسک مو بدون نیاز به آبکشی، تا حمام بعدی روی ساقه مو باقی مانده و مانند یک سپر محافظ از تارهای موی شما مراقبت میکند.
اگر موهای شما به دلیل رنگ کردن مداوم، استفاده از دکلره، یا استفاده زیاد از سشوار و اتو مو دچار خشکی مفرط، وز و زبری شده است، ماسک موی اسکالپیا بنفش بهترین انتخاب برای روتین بعد از حمام شماست.
ماسک موی بعد از حمام اسکالپیا مدل بنفش، راهکاری سریع و موثر برای داشتن موهایی ابریشمی، خوشحالت و سالم است. این محصول با فرمول سبک خود، بدون ایجاد حس چربی و چسبندگی، زیبایی را به موهای آسیبدیده شما برمیگرداند.
| کد محصول : | 32823 |
|---|---|
| بارکد : | 6264790301332 |
| کد حسابداری : | 1007516 |
| بافت محصول | ژل |
| کارایی | تقویت کننده , نرم کننده , ترمیم کننده , مغذی |
| حجم محصول | 100 میل |
| نوع مو | مو خشک , مو آسیب دیده |
| کشور سازنده | ایران |
تو تخفیف بود با این قیمت یعنی عالیییی بود خیلی دوسش دارم و موهارو صاف و نرم و لطیف و براق میکنه، با یکبار استفاده حقیقتا انتظارشو نداشتم، بوشم خوبه
دفعه ی دومه این محصول رو تهیه کردم و راضیم . بوی خاصی داره که اما بد نیست اولش زیاده ولی زمان بگذره دیگه حس نمیشه سبکه و موهارو کاملا نرم و لطیف میکنه قیمت مناسبی هم داره نسبت به کیفیتش
ماسک موی خوبیه وزی مو رو میگیره و خیلی خوب به مو حالت میده بافت خیلی سبک و خوبی داره باعث نمیشه تار های موهاتو بهم بچسبه و چرب بشه ..و وقتی سشوآر میکشی قشنگ حالت میده به موها .. حس سنگینی هم روی مو نداره .عطرش هم خیلی خوبه یه بوی تمیزی میده و اصلا بد بو نیست.. ...فقط یکم حجمش کمه به نظرم تو تخفیف ارزش داره
داخل حمام ش خوشبو و خوبه اما بعد از حمام ش موها چرب و سنگین میشه
واقعا راضی بودم و این نظرمو بعد یک دوره مصرف درج میکنم موهامو نرم و حالتشونو قشنگ میکنه خیلی خوشبوئه در کل دوسش داشتم
خیلی خوبه و خوشبو هر جوری موهامو شونه میکنم همون حالت رو میگیرن خوشم اومد
ماسک موی خوبیه وزی مو رو میگیره و خیلی خوب به مو حالت میده و وقتی سشوآر میکشی قشنگ حالت میگیره.. حس سنگینی هم روی مو نداره .عطرش هم که خیلی ها گفتن تنده از نظر من نیست یه بوی تمیزی میده و اصلا بد بو نیست ...فقط یکم حجمش کمه تو تخفیف ارزش داره
من دفعه اوله که دارم از این محصول استفاده میکنم و انتظار داشتم که وز موهامو بگیره ولی کاملا اینیکارو نورد نمیدونم شاید باید صبر کنم تا نتیجه بده ممنونم از روژا که تخفیف خوبی روی این محصول گذاشت
حالت دهی خوبی داره ولی واقعا بوش خیلی تند و زننده اس من فقط یکبار استفاده کردم و بقیه شو نتونستم چون بوش خیلی اذیت میکنه
محصول خوبیه ولی یکی دوتا عیب داره یکی بوش که خیلی تند و زیاده یکی هم دیر جذب شدنش ،ولی مقاومت حرارتیش رو سشوار خوبه