من هم رنگ آبی هم صورتی اش رو گرفتم جفتشون خوبت و خوشبو و نرم کنندگی مناسب و برای داخل کیف مناسب
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محدثه
۱۴۰۴-۰۲-۲۸
آیا این دیدگاه مفید بود؟
کرم
بسته بندیشو خیلی دوست دارم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
فاطمهخریدار
۱۴۰۴-۰۱-۰۳
آیا این دیدگاه مفید بود؟
کرم مرطوب کننده
خوشبو ونرم کنندگی خوب
آیا این دیدگاه مفید بود؟
دیناخریدار
۱۴۰۳-۰۸-۱۰
آیا این دیدگاه مفید بود؟
کرم خوبیه
خیلی خوشبوعه برای دخترم خرید خیلی خوشش اومد
آیا این دیدگاه مفید بود؟
بهارهخریدار
۱۴۰۳-۰۴-۳۰
آیا این دیدگاه مفید بود؟
کرم بیوتی بلاسم مناسب پوس
خیلی نرم و بوی خوبی دارد
آیا این دیدگاه مفید بود؟
سحرخریدار
۱۴۰۳-۰۴-۱۰
آیا این دیدگاه مفید بود؟
جذاب
من برای داخل کیف خریدم. خیییلی دوسش دارم هم پکیجینگ بامزه ای داره و هم خوشبوعه. اولش حس چربی میده ولی خیلی سریع جذب میشه . حجمش رو دقت کنید ۶۰ میل هست . یعنی نسبتا کمه. چون معمولا کرم های دست ۷۵ میل هستن
آیا این دیدگاه مفید بود؟
شیداخریدار
۱۴۰۳-۰۴-۰۷
آیا این دیدگاه مفید بود؟
کرم هندولوژی
رایحه خوب و ملایمی داره من برای بار پنجم شارژش کردم و همیشه یدونه داخل کیفم دارمش
آیا این دیدگاه مفید بود؟
الههخریدار
۱۴۰۳-۰۴-۰۱
آیا این دیدگاه مفید بود؟
EL
کیفیت خوبی داره و واقعا دستمو نرم میکنه، بوی ملایمی هم داره. کلا ازش راضی ام.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
سپیدهخریدار
۱۴۰۲-۱۱-۲۴
آیا این دیدگاه مفید بود؟
عالی پیشنهاد می کنم
یه کرم عالی و با ماندگاری و مرطوب کننده پوست و جذب بالا پیشنهادش می کنم . امتحان کنید.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ارغوانخریدار
۱۴۰۲-۰۶-۲۲
آیا این دیدگاه مفید بود؟
کرم بیوتی بلاسم
من ابتدا این کرمو به صورت تکی خریداری کردم و اینقدر از محصول خوشم اومد که بستهی ۴ عددیشو سفارش دادم؛
بسته بندی زیبا-طراحی محصول خوش دست و تقریبا همه جا جا میشه-رایحهای فوق العاده و قیمتی بسیار مناسب و کیفیت درجه یک این کرم باعث شد از خریدم کاملا راضی باشم.
من هم رنگ آبی هم صورتی اش رو گرفتم جفتشون خوبت و خوشبو و نرم کنندگی مناسب و برای داخل کیف مناسب
بسته بندیشو خیلی دوست دارم
خوشبو ونرم کنندگی خوب
خیلی خوشبوعه برای دخترم خرید خیلی خوشش اومد
خیلی نرم و بوی خوبی دارد
من برای داخل کیف خریدم. خیییلی دوسش دارم هم پکیجینگ بامزه ای داره و هم خوشبوعه. اولش حس چربی میده ولی خیلی سریع جذب میشه . حجمش رو دقت کنید ۶۰ میل هست . یعنی نسبتا کمه. چون معمولا کرم های دست ۷۵ میل هستن
رایحه خوب و ملایمی داره من برای بار پنجم شارژش کردم و همیشه یدونه داخل کیفم دارمش
کیفیت خوبی داره و واقعا دستمو نرم میکنه، بوی ملایمی هم داره. کلا ازش راضی ام.
یه کرم عالی و با ماندگاری و مرطوب کننده پوست و جذب بالا پیشنهادش می کنم . امتحان کنید.
من ابتدا این کرمو به صورت تکی خریداری کردم و اینقدر از محصول خوشم اومد که بستهی ۴ عددیشو سفارش دادم؛ بسته بندی زیبا-طراحی محصول خوش دست و تقریبا همه جا جا میشه-رایحهای فوق العاده و قیمتی بسیار مناسب و کیفیت درجه یک این کرم باعث شد از خریدم کاملا راضی باشم.