- برندها
- عطر
- بهداشتی
- آرایشی
- مو
- لوازم برقی
- کارت هدیه روژا
- مد و فشن
- مشاوره رایگان
- مکمل غذایی و دارویی
- فروش سازمانی
- وبلاگ روژا
- فروش ویژه روژا
- باشگاه مشتریان
- شعب روژا
کلمه مورد نظر را خود را جستجو کنید
ویژگیهای محصول
متاسفانه این کالا در حال حاضر ناموجود است.
مناسب برای پوست :
انواع پوست
درمان :
لیفت پوست
توضیحات بیشتر :
کرم زیر ساز آرایش او وی اس حاوی روغن گل رز بوده و به عنوان یک پرایمر بدون رنگ برای زیر ساز آرایش مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول لیفت پوست با افزایش سنتز کلاژن را بر عهده داشته و خواص درمانی فوق العادهای را هم به همراه دارد.به دلیل وجود بتا کارتون در این روغن، رادیکالهای آزاد از بین رفته و باعث کاهش علائم پیری میشود. روغن گل رز همچنین دارای ویتامین C بالایی است. این ویتامین عامل طبیعی ضد پیری پوست است. ویتامین C برای تولید کلاژن که نوعی پروتئین است که به طور طبیعی در بدن یافت میشود و از خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست پشتیبانی میکند، مورد نیاز است. خواص ضد التهابی آن التهاب و قرمزی پوست را درمان خواهند کرد. روغن گل رز برای پیشگیری از بیماریهای پوستی نیز مفید است. طبق بررسیهای انجام شده روغن گل رز برای درمان زخمها نیز مفید است.
| کد محصول : | 20250 |
|---|---|
| بارکد : | 6262110300713 |
| کد حسابداری : | 1003201 |
| بافت محصول | کرم |
| نوع محفظه | پلاستیکی |
| کارایی | لیفتینگ , جمع کننده منافذ |
| حجم محصول | 110 میل |
| نوع پوست | انواع پوست |
| کشور سازنده | ایران |
اتمام نظرات!
نظری برای لود شدن وجود ندارد!
نظرتان را در اینجا بنویسید
ثبت دیدگاه به معنی موافقت با قوانین درج نظر در خصوص محصولات روژا شاپ است.
من پوست به شدت مستعد جوشه ولی این پرایمر خیلی خوب بود اصلا باعث جوش نشد زودم جذب میشه
حقیقت من راضی نبودم... حالت لیفت کنندگی که نداره و حس میکنم مرطوب کننده دارم استفاده میکنم
برای زیر آرایش خوبه. برعکس کرم روز زرد رنگ سریع جذب میشه و بوی خاصی هم نداره و راحت میشه کرم پودر یا پنکک استفاده کرد
من تو آف70درصد دوتا خریدم .واقعا راضیم .لیفت و کشسانی رو متوجه میشی بعد از مدتی
خیلی بوش خوبه عالیه در کل تو اف خریدمش????
چندماهه خریدمش از روژا،بافت خیلی سبکی داره و برای زیر آرایش خیلی خوبه،
اصلا پرایمر خوبی نیس مثل اینه که یه کرم مرطوب کننده زده باشی و اصلا حالت لیفت کنندگی نداره
خیلی بافت خوبی داره - باعث جوش نشد و خیلی دوست داشتنی هست
من تو آف خریدمش و با اون قیمت خیلی راضی بودم. بسیار خوشبوعه و نه فقط ب عنوان پرایمر که مرطوب کننده هم هست.
بوی خیلی خوبه داره . برای زیرساز ارایش روزانه خوبه اما تاثیری روی ماندگاری ارایش نداره.