- برندها
- عطر
- بهداشتی
- آرایشی
- مو
- لوازم برقی
- کارت هدیه روژا
- مد و فشن
- مشاوره رایگان
- مکمل غذایی و دارویی
- فروش سازمانی
- وبلاگ روژا
- فروش ویژه روژا
- باشگاه مشتریان
- شعب روژا
داشتن پوستی شاداب، یکنواخت و مرطوب یکی از مهمترین اصول مراقبت روزانه از پوست است. کرم مرطوبکننده رنگی هیدرا اکتیو ژیل بوته (Gil Beaute Hydra Active Tinted Moisturizing Cream) محصولی چندکاره است که علاوه بر آبرسانی عمیق پوست، با ایجاد پوششی طبیعی و سبک به یکنواخت شدن رنگ پوست کمک میکند. این کرم مرطوب کننده با فرمولاسیونی سبک و جذب سریع، بدون ایجاد حس سنگینی یا چربی روی پوست، رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین کرده و از آن در برابر رادیکالهای آزاد و عوامل آسیبرسان محیطی محافظت میکند. وجود رنگ ملایم در این محصول باعث میشود پوست ظاهری صافتر و شادابتر داشته باشد و در عین حال جلوهای طبیعی و بدون برق ایجاد کند.
مرطوبکنندههای رنگی ترکیبی از مراقبت پوستی و آرایش سبک هستند. این محصولات علاوه بر تأمین رطوبت پوست، میتوانند جایگزین مناسبی برای کرمپودرهای سنگین در استفاده روزانه باشند.
کرم مرطوبکننده رنگی هیدرا اکتیو ژیل بوته با بافت سبک خود، گزینهای عالی برای افرادی است که به دنبال پوستی طبیعی، مرطوب و شاداب بدون آرایش سنگین هستند.
روش استفاده
مقدار مناسبی از کرم را روی پوست تمیز صورت قرار دهید و به آرامی روی پوست پخش کنید تا کاملاً جذب شود. این محصول را میتوان به تنهایی یا به عنوان پایه آرایش روزانه استفاده کرد.
اگر به دنبال محصولی هستید که همزمان پوست شما را آبرسانی کند، از آن محافظت نماید و جلوهای طبیعی و یکنواخت ایجاد کند، کرم مرطوبکننده رنگی هیدرا اکتیو برند ژیل بوته انتخابی ایدهآل برای شما خواهد بود. شما میتوانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا، بهترین قیمت و ارسال سریع از فروشگاه اینترنتی روژا شاپ تهیه کنید و از پوستی نرم، شاداب و طبیعی لذت ببرید.
| کد محصول : | 42305 |
|---|---|
| بارکد : | 6260000621504 |
| کد حسابداری : | 1010288 |
| نوع محفظه | تیوپی |
| بافت محصول | کرم |
| کارایی | روزانه , رطوبت رسان , ضد براقی |
| حجم محصول | 40 میل |
یه رنگ هلویی به پوست میده ولی برای پوست من اصلا خاصیت مرطوب کنندگی نداره بیشتر انگار تینت پوست میتونه باشه
بسيار سبكه و روى پوست خوب ميخوابه
برای پوست های چرب بهتره، پوست رو خشک میکنه و براقی هم داره
خوب بود